اخبار

فعال سازی ستاد ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری در حوزه ICT در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی

فعال سازی ستاد ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری در حوزه ICT در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی
همزمان با چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی ستاد ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری در حوزه ICT در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فعال شد

ستاد ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی پاسخگوی مشکلات ، فرمهای شکایت و مسائل مطروحه مراجعه کنندگان بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی ICT استان آذربایجان شرقی مهندس سعید شریف زاده معاون وزیر و رئیس ستاد ارتباطات مردمی در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد:

از دقایق آغازین سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری ، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، مدیر کل بازرسی عملکرد و رسیدگی بشکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اعضاء هیئت مدیره شرکتهای پست ، پست بانک و مدیران شرکتهای پست ، مخابرات ، پست بانک و ایرانسل در حوزه ICT استان به کلیه مراجعین و مشکلات مطروحه و فرمهای شکایات تکمیل شده رسیدگی و اقدام لازم را بعمل آورند.

مهندس شریف زاده معاون وزیر و رئیس ستاد ارتباطا ت ریاست محترم جمهوری در حوزه ICT وظایف این ستاد را در راستای اهداف سفر چهارم ریاست جمهوری در حل مشکلات مردم و رسیدگی دقیق به موارد ارجاعی در حوزه ICT استان ذکر کرد.

شایان ذکر است در زمان برقراری یکروزه ستاد ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری در حوزه ICT آذربایجان شرقی به بیش از 43 نفر از مراجعه کنندگان و مسائل ارجاعی رسیدگی و توسط معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور اقدام برای حل مشکلات مراجعین داده شد.

 با توجه به تاسیس و شروع بکار اداره کل ارتباطا ت و فناوری اطلاعا ت آذربایجان شرقی در نیمه دوم سال 1391 در این استان و داشتن وظیفه حاکمیتی و نماینده وزیرمحترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان ، ستاد ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در محل این اداره کل استقرار یافته بود که با ریاست و هدایت مهندس شریف زاده ، معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت و هیئت همراه و حضور فعال کارکنان این اداره کل و با اتصال به شبکه سامد از ساعت 7صبح لغایت 20 عصر روز یکشنبه مورخ 8/2/92 در خدمت مردم شریف و متعهد استان آذربایجان شرقی بود. 

۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۱۱۸

اظهارنظر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید